Kas keegi teist on nõus osalema ühes videoloos, ühes telesaate jaoks, mis räägib 1D fännidest?

33 thoughts on “Kas keegi teist on nõus osalema ühes videoloos, ühes telesaate jaoks, mis räägib 1D fännidest?

  1. Tegemist on ikka Eesti saatega, eks? Või vähemalt Eesti reporteritega? Ja kuidas sa Kartin sellise pakkumise otsa üldse sattusid, kui tohib küsida? :p

    • Ikka Eesti saade.
      See kõik on aus värk ning saade on üks väga vaadatud ning Eestis tunnustatud saade. See saade on varem ka selliseid lugusid teinud.
      Üks reporter võttis minuga ühendust, kuna ma pean seda fännilehte ning rääkis, mis tal plaanis on. Palus ka abi, et äkki ma leiaksin veel kedagi. Selle asjaga on üsna kiire, kuna film oli juba ära ning pole ju mõtet teha seda kuu aega hiljem

    • a ja tahtsin veel kysida et kui paljud saavad kysitlusele ja kuna nad tahtsid seda teha ja kas nad tulevad kohe tuppa uurima jne ning kas vanemad peavad ka intjerviuud andma või ainult mina (appi vajan õhku):D😀

      • a nagu ma ennem lugesin et sul peab vast väga palju 1D asju olema aga mul on ainult take me home album ja yearbook ning 1 plakat neist ning olen ise joonistanud zaynist niallist harryst louiest ja 1D teemal ning mul on vihik kuhu olen nendest igast yhest kirj. ning laule kirj. ja pilte kleepinud ja isegi kino pileti mida nendest vaatamas käisin ja muud mul pole😦

      • Ma arvan, et nendest asjadest küll ei piisa….(pole kindel) FB on iga kolmas pilt, kus on taustaks 1D plakatid (neid ikka terved seinad täis). Ehk siis, nad on enda toast endast pilti teinud & nende tuba on peale jäenud, kui saate aru. Aga nüüd, kus oleks kiiresti vaja neid inimesi, siis on kõik kuskil peidus…. (pakuks ka muidugi end, aga ma pole selline fänn, kes ostaks nende värke…. aga ma võin öelda, et ma olen ilma nende asjateta suur fänn…. teil pole aimugi😉 )
        Äkki veel keegi mäletab kunagist Ringvaate saatet, kus oli teemaks JB fännid, kui te ei tea, siis otsige youtubist. Kas see tuleks umbes selline??

    • mida sa kirjutad siis siia?? Katrin küsis kas keegi on NÕUS mitte vastupidi osalema. Loe natuke🙂

      • just õige🙂 mida sa enam siis siin lehel teed?🙂

      • Keili, tõesti, kui sa pole enam directioner, siis mis sa siin teed? Ja väga lahe on lugeda mis teised teevad…. ei taha olla ebaviisakas, aga IDK… kuidas see mul välja tuli. Lol.
        Aga see idee on ikka väga hea, kas see siis läheb kohe telekasse ka ??? O.o😀 ma loodan, et mõni on ikka nõus & et nad siis ei tee jälle directioneride marki täis nagu Inglise dokis…

    • ok sinu arust, ise sul on väikese perse aju saaaaaa aru juba sihuke ülbik et ma fännan one……. ja sina ei ütle mulle niiii.!!!!!!😀

      • Sa pole teda näinudki ja sõimad teda siin nii. Mine rahune kuskil maha !

Lisa kommentaar

