Vaadake täna kõik kindasti ETV pealt Ringvaadet. Täna on see lugu, millest ma rääkisin, eetris.

18 thoughts on “Vaadake täna kõik kindasti ETV pealt Ringvaadet. Täna on see lugu, millest ma rääkisin, eetris.

  1. Ma lihtsalt ei või. Ta on nii lluvky et ta kõike neid asju saab ja terve see aeg kui see teemaks oli mul oli naq ”inside screaming mode”😀 aga jamh 1D is the best

  2. tubli tüdruk ma olen su yle nii uhke sa olid lihtsalt nii tubli aitäh sulle isegi need kaks kes seal justinist see poiss ja tydruk ei teinud seda intervijuud nii hästi jkui sina appi ja kuyidas sul ikka veab saad nii palju 1D asju, käisid rootsis one directioni worldis nooo mida veel sul au sõn weab täiegaaaaaaaaa

  3. Issand jumal, ma jõudsin siia ka:)Ning ma pmst karjusin kodus kui seda nägin nii, et…Ning aitäh, sulle directionereliise:)Seda kõike on nii tore lugeda ja see toob lihtsalt naeratuse suule:)

  4. Me võiks kõik minna nüüd Ringvaadet tänama, et nad panid selle loo sinna!!!!!!!!!! =) näitame, et oleme parimad & me oleme tänulikud!!!🙂 kes tahab minuga osaleda, siis E-mail on ringvaade@err.ee

  5. kuule mis selle järjr juttude lehekylg on ja kui ei taha siin avaldada (😀 ÄKKI😀 ) siis võid privas mul face on Eliise Weaver ma tean et ma nii avalik kuid me kõik ju directionerid😛😀

Lisa kommentaar

